Follow Me @turkusowasowa

niedziela, 15 maja 2016

Będę patronować książkę "Zanim zgasną gwiazdy"!!!

Z wielką przyjemnością pragnę wszem i wobec ogłosić, iż doczekałam się swojego pierwszego patronatu! Pod swoją pieczę wzięłam książkę "Zanim zgasną gwiazdy" Martyny Senator. Jeśli jeszcze o niej nie słyszeliście to koniecznie nadróbcie zaległości i zapiszcie ją na swojej liście TBR (do przeczytania)!



Kiedy wydawnictwo Videograf zaproponowało mi patronat nad książką "Zanim zgasną gwiazdy" oniemiałam i nie posiadałam się z radości! Powiedzmy, że to mój debiut! Nie dość, że po raz kolejny miałam szansę napisać blurba i przeczytać przedpremierowo powieść, to jeszcze zostałam obdarzona możliwością patronowania książki! Czyż mogło mnie spotkać coś lepszego w mojej czytelniczej karierze?!


"Zanim zgasną gwiazdy" miałam okazję przeczytać na długo przed premierą i powiem Wam, że dawno nie spotkałam się z tak wspaniałą, zagmatwaną i niecodzienną historią! Pani Martyna miała niesamowity pomysł na tę powieść. Nieoczekiwane zwroty akcji, nietuzinkowi bohaterowie.. Kiedy wydaje nam się, że już wiemy o co tak naprawdę chodzi w książce i kto jest kim, okazuje się nagle, że wcale nie mieliśmy racji. Książka ta należy do gatunku YA z elementami fantasy, ale śmiem twierdzić, że niejeden dorosły mógłby wyciągnąć wnioski czytając tę powieść!

Sami przeczytajcie opis tej książki i powiedzcie, czyż już nie zachęca do sięgnięcia po tę pozycję? Dodatkowo ta nieziemska okładka... <3

Wszystko zaczyna się od pewnego snu. Wojtek spotyka małą dziewczynkę, która wręcza mu klepsydrę i mówi: "Musisz ją uratować, zanim piasek przestanie się sypać. W przeciwnym razie ona umrze". Po przebudzeniu Wojtek odkrywa, że znajduje się w szpitalu. Nie pamięta kim jest ani jak się tam znalazł. Z pomocą przyjaciół próbuje na nowo odtworzyć dwadzieścia lat swojego życia, ale jego wysiłki przynoszą marne rezultaty. Na dodatek wokół Wojtka zaczynają dziać się coraz dziwniejsze rzeczy... Kiedy chłopak jest przekonany, że jego życie nie może się już bardziej skomplikować, poznaje Milenę - dziewczynę, której grozi śmiertelne niebezpieczeństwo...



Niezmiernie mi miło, iż mogłam dostać taką wspaniałą propozycję współpracy (Wydawnictwo Videograf - po stokroć dzięki!). Recenzji spodziewajcie się już niedługo, gdyż pod koniec maja jest premiera "Zanim zgasną gwiazdy"! Dodatkowo myślę, że pojawi się jakiś ... konkursik? :D Bądźcie czujni!



Jeszcze raz wielkie podziękowania dla

57 komentarzy:

  1. gratuluję i myślę, że konkurs to dobry pomysł ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pierwszego patronatu! :) Z niecierpliwością czekam na recenzję tej książki, opis brzmi bardzo ciekawie ;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Kochamy Książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dzięki dzięki! :)) Niebawem się pojawi!

      Usuń
  3. Gratuluję :) Czytałam poprzednią książkę autorki i była genialna! Myślę, że ta będzie równie dobra :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow gratuluję ci kochana, ale musisz być dumna z siebie i szczęśliwa! No super.
    Pozdrawiam ciepło. :*

    PS. Na czym tak właściwie polega patron? Bo ogólnie to wiem, ale czy musisz coś robić itp.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w jakimś sensie to odpowiedzialność i "podpisanie się" pod tą pozycją - pokazanie innym, że dla mnie jest rewelacyjna i chcę ją promować i o niej mówić oraz że szczerze polecam ją innym. Oprócz tego sama też wiele zyskuję dzięki takiej współpracy i patronatowi :)

      Usuń
  5. Gratulacje! Chętnie przeczytam recenzję i książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagmatwane, zaskakujące historie są moimi ulubionymi! :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak u mnie! Brakowało mi takich pozycji na naszym rynku

      Usuń
  7. Gratuluję! Historia jeszcze przede mną,ale skoro tak zachwalasz,to chyba powinnam i ja ją przeczytać. :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem tak książka z Twojego opisu wywarła na mnie wrażenie :) jeśli gdzies uda mi sie ja zamówić to chetnie przeczytam :)
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie gratuluję patronatu!
    Co do samej książki, to opis mnie zaciekawił, więc jak tylko pojawi się taka możliwość, to na pewno ją zamówię i przeczytam.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z reguły nie czytam YA, ale w tym przypadku mogłabym zrobić wyjątek, bo opis książki jest bardzo ciekawy.
    I gratuluję patronatu! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z reguły też nie czytam, ale dla tej książki warto było zrobić wyjątek :)

      Usuń
  11. Nareszcie kończę pisać matury, więc mam sporo wolnego czasu i na pewno sięgnę po tę książkę. Gratuluję patronatu i życzę Ci wielu innych sukcesów ;)
    ____________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Książka zapowiada się całkiem ciekawie... Gratuluję patronatu! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią bym przeczytała.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję patronatu i rekomendacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje w takim razie c;

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakbym miała czas to bym poczytała :)

    Zapraszam do mnie / konkurs ♥
    http://by-vanys.blogspot.com/2016/05/dresslink-wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas się zawsze znajdzie, Kwestia gospodarowania nim :)

      Usuń
  17. Serdecznie gratuluję objęcia patronatu! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! :)
    A książkę z miłą chęcią bym przeczytała! :)
    Piękne zdjęcia.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega ciekawa książka :) Dawno nie czytałam. Wstyd się przyznać...

    Zapraszam na mój ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję współpracy! Książka zapowiada się interesująco, więc z chęcią ją przeczytam :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zachęciłaś mnie do przeczytania :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zachęcająco! ;)
    marcelwojtasiewiczart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. O kurczę, gratuluję objęcia patronatem tej książki, to duże osiągnięcie ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Chociaż nie przepadam za polskimi autorami, tym bardziej książkami, to bardzo zachęciłaś mnie do przeczytania. Ciekawe co dzieję się Milenie. :)

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Great post hun! I love this so much.

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne zdjecia :)
    malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze nigdy nie sięgnęłam po książkę polskiego pisarza? Nie mam pojęcia jak to ująć, ale na pewno wiesz o co chodzi. Oczywiście czytałam lektury szkolne, ale chodziło mi o chęć przeczytania takiej książki. Jakoś polska mnie nie zachęca, a zwłaszcza, że jeszcze nie spotkałam książki która by mnie zachęciła do jej przeczytania.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję współpracy! Książka wydaje się być fajna. Nie ukrywam, że mnie bardzo zainteresowała :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję! Nie słyszałam o tej książce, ale z chęcią ją przeczytam! :) Wydaje się fajna. A okładka przyciąga wzrok :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    BLOG-KLIK!
    Spodobał Ci się mój blog? To zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję! :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję! Nie mogę się doczekać recenzji książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Serdecznie gratuluję, książka ma świetną okładkę! :) SKRYTA KSIĄŻKA

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowna okładka! <3

    http://nonstopyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Książka wydaje się ciekawa gratuluje :))

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post i mini konkurs
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który nie jest spamem! Motywuje do dalszej pracy i pisania :)

Jeśli spodobał Ci się blog, zachęcam do jego obserwacji oraz odwiedzenia mnie w social mediach!