Follow Me @turkusowasowa

poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Zapowiedzi książek Wydawnictwa Lira!

Kochani!
Wydawnictwo Lira ponownie zaskakuje nas tytułami, które już wkrótce pojawią się na półkach w księgarniach. Ja chciałabym krótko podzielić się z Wami dokładnie dwoma z nich, które mnie bardzo interesują i mam zamiar je przeczytać! 
Jak wiecie Wydawnictwo Lira na rynku jest stosunkowo krótko (zaledwie kilka miesięcy), a już podbiło serca niejednej czytelniczki i niejednego czytelnika w Polsce! Powieści wydawane przez nich są cudowne, pełne pasji, namiętności i życiowych prawd. Odnoszę wrażenie, iż pozycje wybrane przez nich do wydania nie są przypadkowe, a głęboko przemyślane i mimo różnych autorów - spójne ze sobą. Bardzo mi się to podoba, gdyż osobiście kocham harmonię i porządek i książki ukazujące się pod logiem "Lira" chyba zawsze już będę uważać za dobre.

Dotychczas miałam przyjemność przeczytać dwie książki Wydawnictwa Lira, a były to: "Przebudzenie Lukrecji" oraz "Wernisaż". Obie bardzo mi się podobały, a ich recenzje możecie przeczytać klikając w link ukryty w tytułach 😉
Jak wspominałam nakładem owego wydawnictwa na rynek wchodzą niedługo kolejne, jak myślę, świetne powieści. Informacjami o dwóch z nich chciałam się z Wami podzielić.

"Wybory Niny" - Anna Kekus



Opis: Floryda. Wybory do lokalnych władz i wielka miłość, która nie podlega głosowaniu. Nina, zagubiona emigrantka znad Wisły, poznaje Daniela, miejscowego playboya i początkującego polityka, pracującego w sztabie kandydata na burmistrza. Chłopak, żeby stać się w oczach wyborców człowiekiem godnym zaufania, musi się ustatkować i ożenić. Dlatego proponuje Ninie układ małżeństwo na pokaz. Wkrótce jednak zaczyna kiełkować między nimi prawdziwe uczucie. Czy amerykański bon vivant okaże się godny zaufania Czy dziewczyna z przeszłością nie stanie się dla niego ciężarem Czy w świecie bezwzględnej walki politycznej jest miejsce na wielki romans, który skończy się happy endem.

Premiera: 23.08.

Mój komentarz: Wydaje mi się, iż będzie to kolejna świetna historia miłosna. Ostatnio lubię zaczytywać się w romansach i liczę, że ten American dream będzie strzałem w dziesiątkę!



"Owoce Lukrecji" - Laura Adori



Opis: Wielkie namiętności, wyrafinowane smaki i życie na romantycznym rauszu – to codzienność tytułowej bohaterki, która zdążyła już zdobyć serca czytelniczek w "Przebudzeniu Lukrecji". Jest kobietą świadomą siebie, co w połączeniu ze szczyptą szaleństwa i humoru sprawia, że odnajduje swoją życiową pasję i wielką miłość. Teraz pragnie rozwijać i jedno, i drugie. O ile z rozwojem biznesu idzie jej coraz lepiej, to z miłością bywa trudniej. Wprawdzie spotkała wreszcie mężczyznę pragnącego być tam, gdzie ona i smakować z nią życie, jednak nawet tryskająca fontanna endorfin nie wystarcza w zderzeniu z odmiennością natury dwóch płci. Jak poradzi sobie nasza bohaterka? Czy uda jej się pokonać małe klęski i zaznać miłosnego triumfu? Przekonaj się, sięgając po "Owoce Lukrecji".

Premiera: 06.09.

Mój komentarz: "Owoce Lukrecji" to książka, na którą niecierpliwie czekam, od kiedy skończyłam czytać pierwszą część serii, tj. "Przebudzenie Lukrecji". Powieść bardzo mnie wciągnęła, a Lukrecja stała się dla mnie kimś bliskim, mimo że charaktery mamy odmienne. Pokochałam tę bohaterkę całym sercem i czekam, aż w końcu powiedzie się jej w życiu! (Pani Lauro, liczę na Panią!)


I co myślicie o tych pozycjach? Dajcie koniecznie znać! 😘

Wasza Anna

2 komentarze:

  1. Wydają się bardzo ciekawe :) Może sama spróbuję którąś przeczytać :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który nie jest spamem! Motywuje do dalszej pracy i pisania :)

Jeśli spodobał Ci się blog, zachęcam do jego obserwacji oraz odwiedzenia mnie w social mediach!