Follow Me @turkusowasowa

czwartek, 8 marca 2018

Zapowiedzi marcowych premier

Cześć moi mili!
Dawno nie było na moim blogu zapowiedzi.. Zatem dziś zapraszam Was na kolejny post z tego cyklu. Oto wyczekiwane przeze mnie nowości, które ukażą się już w tym miesiącu!


1. "Testament" - Remigiusz Mróz
Wydawnictwo Czwarta Strona

Premiera: 14.03.2018
Znany warszawski ginekolog niespodziewanie otrzymuje ogromny spadek od jednej ze swoich pacjentek, choć przyjął ją w gabinecie tylko raz. W skład masy spadkowej wchodzi zapuszczona nieruchomość, która lata temu po reprywatyzacji stała się własnością kobiety. Kiedy lekarz jedzie na miejsce, czeka go kolejne zaskoczenie – odnajduje zwłoki w stanie zaawansowanego rozkładu, a niedługo potem ginekologiem interesuje się policja, gotowa aresztować go za przestępstwo.
Lekarz chce, by reprezentowała go Joanna Chyłka, która jakiś czas temu była jego pacjentką. Pani mecenas waha się, jest bowiem zaabsorbowana obroną kogoś innego. Kiedy jednak okazuje się, że ginekolog może pomóc w wyciągnięciu tej osoby z więzienia, natychmiast się zgadza. Nie wie, jak wiele sekretów drzemie w rodzinnej przeszłości spadkodawczyni…


2. "Jestem szczęśliwym singlem" - Beata Pawlikowska
Wydawnictwo Edipresse


Premiera: 14.03.2018
Wiedziałam, że muszę zostać w nieszczęśliwym związku i wiedziałam, że nie mam dokąd odejść. Wiedziałam, że jest mi źle z nim, ale byłoby mi jeszcze gorzej bez niego. Nie było więc wyjścia. Pozostawało więzienie.
Więzienie w moim własnym sercu pod wielkim głazem, który zwisał z jego krawędzi tak groźnie, że pewnego dnia mógł spaść, pociągnąć za sobą lawinę i zgnieść po drodze wszystko, łącznie ze mną i z całym moim życiem.
Czy wiesz jak to boli? Pewnie wiesz.
Jesteś jak dzikie zwierzę przykute do łańcucha i chociaż marzysz o wolności, to wiesz, że jeśli tylko zrobisz kilka kroków za daleko, łańcuch szarpnie cię za gardło i zatrzyma. I choć będziesz płakać, błagać Boga o pomoc i skarżyć się na swój los, nic się nigdy nie zmieni. Dlatego że tak już musi być.
Czy myślisz, że to jest miłość?                 
W tej książce opowiem ci co odkryłam i zrozumiałam o miłości, związkach,  emocjonalnym uzależnieniu, odzyskaniu wolności i szczęściu. I o tym, że znalazłam szczęśliwą miłość dokładnie wtedy, kiedy przestałam jej szukać.  

3. "Cudowny chłopak i ja. Trzy cudowne historie" - R.J. Palacio 
Wydawnictwo Albatros


Premiera: 14.03.2018
"Cudowny chłopak i ja. Trzy cudowne historie" pozwala czytelnikom spojrzeć na świat Auggiego z trzech nowych punktów widzenia. Czytelnicy widzą go oczami Juliana, szkolnego rozrabiaki; Christophera, najstarszego przyjaciela; i Charlotte, nowej koleżanki. Te trzy opowieści dopełniają historię niezwykłego chłopca, jakim jest August Pullman. Są szczególnie cenne dla tych, którzy wciąż jeszcze nie chcą rozstać się z Auggiem i mają ochotę na kilka nowych opowieści o wyzwaniach codzienności i triumfie przyjaźni.

4. "Papierowa księżniczka" - Erin Watt
Wydawnictwo Otwarte


Premiera: 14.03.2018
Życie Elli Harper nie przypomina bajki – dziewczyna nie ma ojca, często przeprowadza się z miasta do miasta, ciężko pracuje i codziennie walczy, by związać koniec z końcem. Jedynie marzenia o lepszym jutrze podtrzymują ją na duchu. Czy jest szansa, aby się spełniły?
Nagle za sprawą członków rodziny Royal Ella trafia do świata bogactwa i luksusu. Nie wie jednak, że ta piękna otoczka skrywa niewyobrażalne zepsucie. Reed, jeden z pięciu braci, jest „perłą w koronie” rodu RoyalówDziewczyna nie potrafi się oprzeć jego urokowi, lecz chłopak za wszelką cenę chce zniszczyć jej fascynację.
Stopniowo na jaw wychodzą rodzinne tajemnice, a Ella uświadamia sobie, że jest w stanie przetrwać wszystko – oprócz życia w pałacu Royalów.
Bestsellerowa "Seria królewska" teraz w Polsce! Uzależniająca, emocjonująca, zaskakująca... Wciąga w świat tajemnic, intryg i obsesji. Sprawia, że czytelnicy niecierpliwie czekają na kolejne tomy.

5. "Znaki. Spójrz w gwiazdy, odkryj siebie" - Carolyne Faulkner
Wydawnictwo Między Słowami


Premiera: 14.03.2018
Przyszłość jest w twoich rękach, ale gwiazdy pomogą ci ją napisać.
Wystarczy data i miejsce urodzenia, aby łatwo sporządzić wykres, który odtworzy mapę nieba z chwili, gdy przyszedłeś na świat. Poznaj swoje znaki: twój wyjątkowy układ gwiazd, planet i domów. Dowiedz się, jak go użyć, aby przejąć kontrolę nad każdym aspektem twojego życia.
Znaki to twój osobisty przewodnik po wyjątkowej metodzie samorozwoju i coachingu – astrologii dynamicznej. To nie wróżby, ale narzędzie, które pomoże ci w pełni wykorzystać potencjał, jaki w tobie drzemie.
Dzięki tej książce:
  • dowiesz się, jak rozwinąć cechy swojej osobowości tak, aby stały się zaletami, a nie wadami,
  • dostaniesz inspirujące i skuteczne rady, jak zadbać o pracę, miłość i zdrowie,
  • zrozumiesz wreszcie zachowania innych ludzi – nawet te najbardziej irytujące i zaskakujące.

6. "Nauczyciel tańca" - Anna Dąbrowska (mój patronat!!!)
Wydawnictwo Lira


Premiera: 14.03.2018
Byli jak czerń i biel. Obydwoje nosili w sobie mrok, a uczucie, które ich połączyło, rozjaśniło ich wspólny świat. To opowieść o chłopaku, który tańczy, by wyrzucić drzemiącą w sobie złość, oraz o kobiecie, która skrywa trudną tajemnicę. To także historia o jej siostrze cierpiącej na rzadką chorobę, dla której taniec staje się wybawieniem i spełnieniem marzeń. Jak splotą się losy tej trójki?
"Nauczyciel tańca" pokazuje, że miłość może zmienić wszystko!




A na co Wy czekacie? Ja oczywiście nie mogłam nie podzielić się z Wami wspaniałą nowiną o moim patronacie! To pierwszy w tym roku i niezmiernie się z niego cieszę! Książki Wydawnictwa Lira zawsze są świetne i wiem, że ta również taka będzie :) Na instagramie na pewno niedługo pojawi się rozdanie z tym tytułem, także bądźcie czujni!


Wasza Ann!

10 komentarzy:

  1. Najbardziej ciekawi mnie książka Anny Dąbrowskiej, mam nadzieję, że uda mi się ją w najbliższym czasie przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Niedługo pojawi się u mnie przedpremierowa recenzja! :)

      Usuń
  2. Najbardziej wyczekuję najnowszej Chyłki, tak trochę ciekawi mnie również "Papierowa księżniczka", a poza tym zainteresowałaś mnie "Nauczycielem tańca", może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papierowa księżniczka ma ciekawą okładkę, która już przykuwa moje oko :D

      Usuń
  3. Z powyższych czekam na "Papierową księżniczkę". Jestem bardzo ciekawa tej książki. Chętnie też przeczytam "Nauczyciela tańca", tym bardziej że nie znam jeszcze stylu autorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam dużo sprzecznych opinii o "Papierowej księżniczce", więc sama chętnie bym ją przeczytała :D

      Usuń
  4. Chętnie przeczytam "Cudownego chłopaka", ale ten dodatek średnio mnie ciekawi, ale może zmienię zdanie po lekturze książki ;) A tak poza tym czytałam wiele dobrego o "Papierowej księżniczce", dlatego z przyjemnością bym się z nią zapoznała :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie mieszane głosy o Księżniczce. Trzeba się przekonać samemu!

      Usuń
  5. Wspaniałe zestawienie książek. Czytałam cudownego chłopaka, ale to jest chyba coś innego, prawda? Chyba druga część, czy jak ?
    Dodaję bloga do obserwowanych.

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/03/elizabeth-i-jej-ogrod-elizabeth-von.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który nie jest spamem! Motywuje do dalszej pracy i pisania :)

Jeśli spodobał Ci się blog, zachęcam do jego obserwacji oraz odwiedzenia mnie w social mediach!