Follow Me @turkusowasowa

wtorek, 1 sierpnia 2017

Podsumowanie czytelnicze LIPCA

Hej ho!
Zapraszam wszystkich na podsumowanie lipca w pigułce! :)





OTRZYMANE KSIĄŻKI:
  1. "Droga do ciebie" - J.P. Monninger
  2. "Nie zapomnij mnie" - Anna Bellon
  3. "Nie mój jedyny" - Melissa Pimentel
  4. "Bez uczuć" - Mia Sheridan
  5. "Assassin's Creed: Ostatni potomkowie. Grobowiec Chana" - Matthew J. Kirby
  6. "Fałszywy pocałunek" - Mary E. Pearson
  7. "Pikantne historie dla pendżabskich wdów" - Balli Kaur Jaswal
  8. "Prokurator" - Paulina Świst
  9. "Ambasadorowa" - Edyta Włoszek
  10. "Chłopiec z Aleppo, który namalował wojnę" - Sumia Sukkar
  11. "Zdrajca tronu" - Alwyn Hamilton
  12. "Państwo Macron" - Caroline Derrien, Candice Nedelec
  13. "Wernisaż" - Oskar Salwa
  14. "Przebudzenie Lukrecji" - Laura Adori
  15. "Jakoś to będzie. Szczęście po polsku" - Beata Chomątowska i inni

NAJLEPSZA PRZECZYTANA KSIĄŻKA:

NAJLEPSZA OKŁADKA:

"Przebudzenie Lukrecji" - Laura Adori
"Zdrajca tronu" - Alwyn Hamilton


Jak widzicie, moi mili, udało mi się przeczytać w ubiegłym miesiącu cztery książki, co jest dla mnie małym sukcesem :D (tak, wiem, to nic w porównaniu do niektórych Czytelników, ale ja naprawdę cierpię na brak wolnego czasu!). Najlepszą z nich okazała się "Przebudzenie Lukrecji" - pierwszy tom sagi opowiadający o losach tytułowej bohaterki. Jeśli chodzi o okładkę, to nie mogłam pozostać obojętna wobec aż dwóch! Czyż nie są urocze, wyróżniające i się i wpadające w oko? 👀


Dajcie koniecznie znać, co z mojego stosiku mielibyście ochotę przeczytać!

Ania

10 komentarzy:

  1. 4 książki to super wynik! Też cierpię na brak czasu, dlatego nauczyłam się czytać po nocach i praktycznie tylko wtedy to robię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciała czytać w nocy, ale wtedy to już bankowo bym nie wstała o 5:30 do pracy :P

      Usuń
  2. Jakby to liczby się liczyły. Czytanie to w końcu rozrywka - a na nią się poświęca tyle czasu, ile człowiek ma :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że nie liczby się liczą, ale ja bym chciała jeszcze tyle książek przeczytać, a wciąż mam na nie tak mało czasu :(

      Usuń
  3. 4 książki super wyniki mi udało się jedną więcej od ciebie przeczytać ;)
    Chciałabym zapoznać się ze Zdrajcą tronu i Buntowniczka z pustyni bardzo mnie ciekawi ta seria. A okładki są obłędne ;)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)
    https://karola8399.blogspot.com/2017/08/jestem-hejterem-book-tag.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Projektant tych okładek spisał się na medal!

      Usuń
  4. Czytałam "Prokuratora" i bardzo mnie wciągnął, super książka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam różne opinie, dlatego mam wątpliwości. Ale jak nie przeczytam sama, to się nie przekonam :D

      Usuń
  5. Ja ostatnio mam jakąś blokadę i nie umiem się zabrać za czytanie niestety. Al muszę to w końcu przełamać.
    xoxo
    L. (http://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wszystko przyjdzie czas! :) Tez czasem tak mam :(

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, który nie jest spamem! Motywuje do dalszej pracy i pisania :)

Jeśli spodobał Ci się blog, zachęcam do jego obserwacji oraz odwiedzenia mnie w social mediach!